.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

fredag 27. mars 2009

Sukkersøtts utfordring #33


Hadde tenkt jeg skulle lage ett bidrag til Sukkersøts utfordring "Clean and simple" tidligere i uka men så glemte jeg det av. Kom på det isted og hev meg rundt og laget dette i "ekspressfart" til meg å være;-) Bruker jo vanligvis lang tid på de fleste kortene mine men ikke denne gangen.....
Dette er mitt første bidrag hos Sukkersøtt.
Mønsterpapiret er Basic Grey: Porcelain Empress Cream, brudepar stempelet er fra Ditten og Datten, har stemplet motivet rett på mønsterpapiret og kun brukt litt farge på brudebuketten, i hjørnene på fremsiden og innsidene har jeg brukt stempel fra Stempelglede, tekst stempelet "Til Brudeparet" tror jeg er ifra Kort & Godt og hjertestempelet på innsiden er fra Heidi Swapp.
Ønsker deg som er innom bloggen min er riktig god helg!

5 kommentarer:

  1. hi astrid,
    your card is such a lovely weddingcard I love it
    hugs lia

    SvarSlett
  2. wowww Astrid,what a beautiful card,l love the color.

    have a nice weekend.
    hugs Riet.x

    SvarSlett
  3. Heisann!! Koselig og flott kort du har laga!! Har tenkt å prøve meg på ei utfordring eller to i helga eg også! Ha ei koselig helg!!

    SvarSlett
  4. Vart eit fint bryllaupskort! Det bryllaups stemeplet ditt er faktisk veldig fint!!
    Ha en fortsatt fin søndag!

    Klem, Lise

    SvarSlett
  5. Så nydelig kort du har laget til denne utfordringen, Astrid! Lekre farger og oppsett. Flott at du ble med, ingen grunn til å gi seg med dette?

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!