.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

onsdag 6. mai 2009

Konfirmasjonskort

Der er en stund siden jeg laget dette kortet men hadde glemt å legge det inn.

Materialliste:
Mønsterpapirene er fra Basic Grey.
Motivet og tekst stemplene er fra North Star Stamps.
Hjørnestempel fra Stempelglede.
Grener fra McGill punch.
Blomster fra Prima "Forever Flowers" og Mulberry roser.
Spellbinders Nestabillities Labels Four.
Og ellers har jeg brukt halvperler, charms, samt glitter og Diamond Glaze på blomstrene.
----------------
Hvet ikke helt hvor jeg har hatt tankene mine når jeg laget dette kortet....
Oppdaget først nå at jeg har vers både på fremsiden og innsiden (!). Får finne på ett eller annet på fremsiden for å dekke det......
----------------

1 kommentar:

  1. What a beautiful card Astrid,l love the colour.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!