.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

lørdag 22. januar 2011

Hvitt Bryllupskort



Utfordringen hos Sketchy Colors denne uken er "Hvitt". 
Jeg har laget et bryllupskort som jeg deltar på utfordringen med.
Synes først det var en utfordring å skulle lage noe i bare hvitt, men oppdaget at jeg faktisk koste meg skikkelig med denne utfordringen og ble nå ganske fornøyd med resultatet....hi hi

I kveld skal jeg på årets første treff....gleder meg:-))
Ha en fin lørdag bloggvenner!!
Klem, Astrid:-)

16 kommentarer:

  1. Hei på deg Astrid!!

    For et nydelig bryllupskort du har laget. Heldige Anne og Tore som får dette!!!

    Håper du har det bra, lenge siden vi har pratet nå :)

    Klem og ha en flott lørdag!!
    Jannhild

    SvarSlett
  2. Wow, Astrid.
    Dette var nydelig. Alt harmonerer og passer så godt sammen.
    Rett og slett lekkert.
    Ha en fortreffelig helg.

    SvarSlett
  3. Nyyydelig Astrid! Hvitt er skikkelig lekkert syns jeg.
    Ha et supert treff i kveld, selv skal jeg på vin & tusjing med nabben. Kan jo bli morsomme resultater av det...
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Dette var nydelig, Astrid:))
    Så delikat og flott pyntet, ja i det hele tatt
    VIRKELIG LEKKERT ♥

    Ha en fin lørdagskveld!
    klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  5. Heisan Astrid!
    Kjempe lekkert kort. Flott pyntet.
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  6. Dette ble helt nydelig! Utrolig delikat!
    Ha en super kveld på treff!Kos deg masse!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Så vakkert, Astrid!!! Det ble så lekkert med de rosene og perlesvirlen! Kos deg masse på treff ;D
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  8. So wonderful Astrid,I love the image and your papers.
    So gorgeous details.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  9. Dette ble da veldig flott, Astrid :-) Nydelig pyntet, og nok av farger med blomst og motiv her - kjempelekkert !

    SvarSlett
  10. Nydelig bryllupskort!
    Så lekkert motiv, og så stilig med perleswirlen på siden!
    Og hjertepunchen passer perfekt til tema :)
    Nydelig ♥
    Takk for at du deltar hos SC,
    klem fra Maya

    SvarSlett
  11. Bryllupskort i hvitt er jo helt perfekt!
    Dette kan du virkelig være fornøyd med!:)
    Klem

    SvarSlett
  12. Wow, nydelig bryllupskort! herlig motiv og nydelig pyntet.

    SvarSlett
  13. What a gorgeous picture frame ... Such wonerful embellishments, totally stunning.
    Hugs, Janie

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!