.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

onsdag 15. oktober 2014

Ny utfordring hos Card and Scrap - Blomster :-)


 Heisann :-)

Vi er klar med en ny utfordring hos Card and Scrap og denne gangen vil vi se BLOMSTER på bidragene deres :-)
Sponsorne våre Hobbyjungelen , Paper Digital og Marianne Design sponser premie til en heldig vinner.
Designteamet er sponset av Hobbyjungelen og Paper Digital :-)  Her er kortet mitt:


Materialliste:

- Tosidig mønsterpapir fra Hobbyjungelen
- Motivet er fra Digital Papers
Under bildet har jeg brukt Doily & Hearts dies - Cherry Lynn
Gratulerer Dies - kaBoks
Grenene under blomstene er stanset ut med Punch Bunch Medium Fern.
- Ellers har jeg brukt halvperler, blomster
Jeg har kuttet mønsterpapiret i 9 firkanter som jeg har limt på fremsiden. Liker effekten jeg får da :-)  Innsiden er ikke dekorert denne gangen.

Ta gjerne turen innom Card and Scrapp og bli med på blomsterutfordringen vår!!

Tusen takk for koselige kommentarer i forrige innlegg 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!