.

The blog is under editing ! Bloggen er under redigering !

Sider

mandag 25. januar 2016

Innspirasjonsbidrag til Papirplanetens #2 - blått og hvitt :-)


God morgen :-)

I dag har jeg et innspirasjonsbidrag til Papirplanetens pågående utfordring å vise dere. Temaet er blått og hvitt og utfordringen varer til 31.januar kl. 23:55.

Jeg har laget en vugge med et kort til. Det er til et dåpsbarn men vet ikke hvem ennå ;-)


Her kommer flere bilder av vuggen som Bodil har laget en flott tutorial på. 
Jeg har endret litt på målene og laget min vugge litt større.




Det lille kortet fungerer som dyne i vugga. Det er dekorert på baksiden men foreløpig ikke på innsidene. Det er ikke så stort så litt skriveplass må det være. Jeg har latt det være et felt øverst på kortets fremside hvor jeg kan sette på Navn og dåpsdato eventuelt.






Jeg har brukt:

* Mønsterpapir: Papirdesign - Herman og Emilie
* Tekststempler og motiv er fra Kort og Godt - M-195
*Blomster fra Wild Orchid Crafts
* Blonde og halvperler fra Ebay
* Langs sidene på vuggen har jeg brukt en punch around the page fra Martha Stewart.  
* Bånd, babyrangle og metallcharms: ukjent
* Diesene jeg har brukt finner du i nettbutikken til Papirplaneten :

- Spellbinders Nestabilities - Classic Heart
- Spellbinders Nestabilities - Classic Scalloped Circles
- Spellbinders Nestabilities - Standar Circles
- Marianne Designe - Decorative Elegance   (grener)


Håper du tar turen innom Papirplaneten og blir med på utfordringen vår !

Takk for at du besøker bloggen min :-)
Ønsker deg en god og kreativ ny uke :-)

Klem, Astrid

6 kommentarer:

  1. Vakker dåpsvugge, Astrid! Nydelige ark, layout og pynt!
    Gøy å lage, gi bort og ikke minst få:-)

    Ha en fin dag!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Du hendelse so forseggjort og nydeleg vugge ♥
    Takk for at du deltar på utfordringa hjå Papirlosjen :)
    DT Audhild

    SvarSlett
  3. Så flott vugge med mange fine små detaljer:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  4. Så nydelig vugge! Takk for din deltagelse i hobbygarasjen sin utfordring. Klem Karin Lovise, hobbygarasjen.no

    SvarSlett
  5. Utrolig flott vugge du har lagd Astrid, og så nydelige detaljer ♥

    SvarSlett
  6. Så nydelig vugge!
    Flott ide, en gave i seg selv!
    Tusen takk for at du deltar på vår 'favoritt utfordring' hos Papirlosjen!
    Smil fra DT Ane Lene

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen!

Thanks for taking the time to leave me a comment!